FUCK YEAH IM AWESOME!






Bara för att vara lite seriös någon gång ibland tänkte jag berätta att jag var hos diabetessköterskan igår för en liten extrakoll, för jag har haft en del problem med blodsockret utan att veta varför. Det senaste halvåret har mitt hbA1c (ett värde som visar hur blodsockret ligger under en lite längre tid) bara blivit högre och högre, trots att jag har blivit mer medveten om vad jag äter och att jag kommer ihåg att ta insulinet. Det har varit ganska stressande och deprimerande eftersom det känns som man lägger ner allt slit i onödan /: Men nu när jag var hos Sköterskan igår så hade jag bättre hbA1c än vad jag haft på över ett år :D målet är att det ska ligga under 6% och jag hade 5.5% , så, FUCK YEAH IM AWESOME!

Kommentarer
Postat av: HannaFindus

Fan va underbart! Keep up the good work!

2010-12-22 @ 00:33:13
URL: http://www.nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0