FREESTYLE PÅ APELSIN!



Idag har jag tatuerat mina första apelsiner, körde lite freestyle (dvs. jag ritade inte upp något på apelsinen innan jag körde med nålen). Det var sjukt roligt och lite svårare än vad jag trodde, speciellt det här med att få fina raka linjer. Innan har jag testat att tatuera på s.k. övningsskinn som i stort sett bara är en liten gummiplatta, det var inte alls lika roligt och att tatuera på apelsiner känns som det liknar att tatuera på en människa mer. så nu är det bara att ta tag i mig själv och bli bra på det här med att tatuera så kanske jag en vacker dag kan tatuera något mer levande än en apelsin :D

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Nice! :)

2010-11-23 @ 21:44:36
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0