identitetskrisen





Kärleken till de nya skorna går inte att beskrivas med ord, därför gör jag det med en bild (:


Helgens Identitetskris summerad:

Tappade mitt körkort när jag var i Örebro i helgen så  nu har jag haft en s.k. "identitetskris" (höhö) de senaste dagarna då jag inte haft någon giltig legitimation, fick snoka reda på mitt pass enbart för att upptäcka att det gick ut i Maj (hade inte använt det sen övningskörningsdagarna så det var lite svårt att minnas vart jag lagt det).

Idag släpade jag iallafall med mig min mor till Polisen i Lidköping så jag fick förnya mitt pass, ser galen och kriminell ut på det nya fotot, men ändå bättre än det gamla då man var liten och tjock. Väl på plats i Lidköping så ringer polisen från Örebro och säger att de har mitt körkort där, blev sjukt lättad men ändå en smula irriterad när jag insåg att allt besvär jag gått igenom tidigare på morgonen med att ringa transportstyrelsen, förlustanmäla mitt körkort och fixa ett nytt var helt i onödan.

Men nu är allt ordnat iallafall (: ska få tillbaka mitt gamla körkort, postat ett brev till transportstyrelsen om att jag vill ta tillbaka min förlustanmälan och snart får jag även ett nytt pass som jag kan skratta åt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0