Söndag




Dagens eloge går till världens bästa gnu som har stått ut med mitt gnällande om hur sjukt bakfull jag varit/är idag. XD

Gårdagen bestod av bowling,mat och intagande av alkoholhaltiga drycker tillsammans med arbetskamraterna, det var en trevlig kväll med många roliga ögonblick. Försökte få Herr Bergström att svänga de lurviga och ytterligare en gång misslyckades mina försök, men vi bjöd dock åskådarna på en rolig dragkamp som då tyvärr vanns av honom, begav mig ut i bowlingdjungeln efter en ny danspartner och hittade ett par under kvällen. Sen kom Niclas och hämtade mig och vi begav oss hemåt till fullösaskogarna (:

Nu blir det snart filmmys med ironman 2,choklad,popcorn och världens bästa pojkvän (:

Love you gnu!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0