Gamla kläder och minnen

Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit massa prover inför årskontrollen, gick upp tidigt för att kunna åka med mamma ner till Götene. Hade dock ingen bil att ta mig hem med sen så jag fick gå milen hem, men det var nemas problemas, hade MajBjörn som sällskap så det gick väldigt lätt.


Stannade en stund hos pappa på vägen, tittade på gamla foton och rotade runt lite i garderoberna och hittade massa gamla roliga kläder :D





Grön klänning som antagligen användes av mig eller Sandra när vi var små.






Shorts, pannband och strumpor jag fann i min PAPPAS(!) garderob



Känner ni igen den röda klänningen?




Hittade även en del av mammas gamla kläder som jag tog med mig tillbaka, En svart sammetsväst och en annan fin svart skjorta som jag tänkte använda någon gång när jag får tillfälle (:


Kommentarer
Postat av: Sernlo

Still fits!

2010-10-18 @ 23:49:10
Postat av: Andrine - Sockermongo

hell yah!

2010-10-19 @ 19:03:39
URL: http://detlillasockermongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0