Zombie och spindelfobi




Blir så sjukt seg av att bara lalla runt hemma utan att göra något att jag känner mig som en annan zombie.

Idag ringde jag till och med Arla och frågade om jag fick komma och jobba (istället för att de brukar ringa mig) så nu får jag iallafall jobba lite på torsdag. 

Hade även en fruktansvärd incident med en spindel förut som resulterade i kaffe över hela rummet.
ungefär såhär såg den ut:



Sitter i min soffa och dricker kaffe när jag känner att det kittlas på handen/handleden, misstänker att det är en fluga som kryper på mig men när jag ska borsta bort den upptäcker jag en STOR FET JÄVLA ÄCKLIG SPINDEL! Får totalt panik och flyger upp ur soffan på mindre än en sekund, kaffe överallt och jag springer iväg och försöker borsta av mig jäveln. Under ett par minuter är den borta men jag tänkte inte sitta i soffan igen och vänta på att den skulle attackera mig så jag bestämmer mig för att leta upp den, till slut ser jag hur den kryper runt mina fötter , så jag tar första bästa föremål i närheten och slår/bankar/mosar ihjäl spindeln, så nu är min blodsockermätare nerkletad med spindelinävlor :(

Skyll inte på mig om det regnar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kim SC

Hähä. Fin. Påminner mig om en väldigt bra internet-meme. Har du snott designen kanske? Bookmark:ar din blogg också, förstår inte varför jag inte gjort det tidigare.

2010-10-30 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0