Alice in Zombieland II


Har värsta effektiva,kreativa perioden den här veckan! ^^
Har gjort sjukt mycket mer än vad jag brukar göra, här är ytterligare ett av otaliga projekt som jag aldrig brytt mig om att färdigställa, men igårkväll fick jag ett ryck och fortsatte lite mer på den, av någon konstig anledning tycker jag dock att den är sjukt tråkig och inte rolig att jobba på alls ...

Det är mycket roligare att jobba på tavelprojektet som jag påbörjade i Söndags! Idag har jag jobbat nästan åtta timmar i sträck på den med undantag för en kaffe och keso paus vid 13-snåret, hoppas ha den klar inom de närmaste dagarna och då dyker det nog upp bilder här på bloggen (:






den är fortfarande inte klar dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0