det ensamma sockermongot



Ikväll är sockermongot själv hemma! Nikomon är i Göteborg och packar upp sina flyttkartonger, spelar HoN eller dricker öl med någon polare, vet faktiskt inte vad han gör^^ MEN det här bloggen handlar ju inte om vad Niclas gör utan den handlar om vad JAG gör jue :D

Så vad gör jag?
Idag har jag hunnit med mycket, kan bero på att jag varit uppe sen kl.5.00^^
Jag har jobbat, haft ont i ryggen, druckit 6 koppar kaffe, varit på systemet, sprungit (för första gången på typ 4?!?! år), promenerat, skissat upp mitt nya tavelprojekt, ätit cheesecake med Kahlua (om nom) och skjutsat mamma och Sören till Fullösas 50+ träff, tycker det är gulligt att de organiserar ihop sig så ett par gånger om året och träffar alla i trakten (:

Ikväll har jag en TV fri kväll, just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på The Clash

*darling you've got to let me know, should I stay or should I go*

Tänkte snart sätta mig med ritblocket, dippa sönder lite morötter och gurka och försöka hålla mig vaken tills det är dags att hämta upp min fulla förälder^^

Och just det ja! dumma Sara Kroon lurade skiten ur mig nyss :D

Kommentarer
Postat av: Sara

i know that you still love me tho ;)

2011-04-01 @ 21:39:38
Postat av: Andrine - Sockermongo

always and forever baby (:

2011-04-01 @ 21:52:44
URL: http://detlillasockermongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0