I can see your underwear!



Var på myrorna igår och kom därifrån med bland annat ett gult skärp.
Och såhär ser jag ut idag (:

Idag har jag lunchat med Nikomon på Taste i Götene (buffé om nom), packat, fuldansat till Royal Republic och nu sitter jag och väntar på att mamma ska powernappa klart så vi kan åka till Skara och gå på ISIS! Det är äntligen dags för den årliga Antik och Samlarmässan i Skara :D min och mammas höjdpunkt på året ^^ Jag hoppas hitta något kul, vi brukar alltid upptäcka någon ny formgivare varje gång så vi lär oss med åren :D

Sen bär det av till Götelaborg! Imorgon kommer kvällen att spenderas på Svarta Oliver med Louise, Rickard, Niclas och sockermongo nr2, Johan, sen bär det av till Sticky för att se på Royal Republic :D

ÄR SÅ JÄVLA FAKKIN TAGGAD INFÖR HELGEN MEN DET KAN ÄVEN BERO PÅ ATT JAG DRUCKIT KAFFE GANSKA NYSS! :D :D

PIIIS AUT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅH! Royal Republic <3<3<3

2011-04-11 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0