Sockermongot



Imorgon är det dags för sockermongot att gå på kontroll hos diabetes sköterskan, mycket blandade känslor inför detta, kan bli spännade att se hur mitt hba1c ligger nu för blodsockret har krånglat en hel del under nätterna. Men jag börjar nog ordna upp det nu, har bestämt mig för att sänka min Lantus (långtidsverkande insulin) så jag kan ta insulin till mina måltider igen. För som det är nu kan jag inte ta insulin till maten alls för då får jag känningar ett par timmar senare. Att ha Diabetes är oftast inga problem, men när det krånglar såhär är det rent ut sagt ett jävla helvete. Speciellt eftersom jag har andra issues också som resulterar i major ångestattacker med jämna mellanrum som bara blir värre av alla sockerproblem >.<

Men ja... Aint life a bitch?

Tur att man är snygg iaf ;D

Kommentarer
Postat av: sandra

kul det där med dom omgjorda skorna jätte häftigt

2011-04-27 @ 18:22:51
Postat av: Anonym

ja du det stämmer bra det

2011-04-27 @ 21:22:08
Postat av: *

http://obamiconme.pastemagazine.com/entries/images/b1/bd/1352691/original_image.png?1250284354

2011-04-28 @ 23:15:32
Postat av: Andrine - Sockermongo

tack (:



Personen som länkade till bilden får gärna förklara för jag fattar inte :P

2011-05-02 @ 23:15:02
URL: http://detlillasockermongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0