Sockermongot kommer vara med i tidningen!



Min totala awesomeness på Antikmässan i Skara i Fredags (som f.ö. var FAKKING AWESOME den med) Kommer troligtvis landa mig en plats i Juninumret av Antikvärlden ^^

Antar att det var min hyfsat originella outfit som fångade deras uppmärksamhet och sen blev jag och mamma intervjuade och jag tvingades stå och posera med en vas i typ 5 minuter medan fotografen tog kort på mig från ett otaligt antal vinklar, tillslut verkade han iallafall nöjd och vi fick gå därifrån^^ 

Så nu kommer jag ha ångest över hur ful jag kommer vara i en rikstäckande tidning ända fram till Juni. XD
Jag blir inte bra på kort spontant.
"men jahaaaaa" - tänker ni säkert, "du har ju massa fina kort på din blogg?"
JO, kanske det, men skillnaden mellan dem och och när någon annan tar kort är att när jag tar kort själv så har jag friheten själv välja bort och förinta de mååånga, hemskt, groteska, fula bilder som inte duger att visas för allmänheten ^^

Men men, tur att det inte är någon tidning som många av mina bekanta läser iallafall. ^^ Blir bilden bra så kanske jag lägger upp den på bloggen till och med;D


Anyways, Som jag sa inledningsvis så var mässan lika awesome som alltid! Hade jag bara haft bättre ekonomi så hade jag nog kommit därifrån med ännu fler pryttlar än vad jag gjorde ^^



Den blåa vasen längst upp till vänster och den konstiga gula fisken fick iallafall följa med hem och ansluta sig till det lilla fatet längst fram i bild. De kommer inom de närmaste dagarna inta sin plats i bokhyllan hemma (: Förutom dessa två fick även två LP-skivor (Imperiet och Rainbow) följa med hem till samlingen (:

Tänkte nog även skriva ett inlägg om Stig Lindberg i veckan, eftersom den mannens formgivning bokstavligen hemsökte mig på mässan i fredags! Vad jag än blev helt begeistrad i så nog fan var det hans signatur i botten på koppen, vasen, fågeln, fatet etc. Vi har uppenbarligen väldigt lika smak när det kommer till design ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0