En helt vanlig helg

Helgen har gått superduper fort!
Lördagen tillbringades i Göteborgs butiker med Fia, hör och häpna, JAG KÖPTE SKOR!, måste säga att jag mött min överman när det kommer till shopping dock, trodde jag aldrig skulle hända. ^^

Lördagskvällen spenderades först i Kungälv med Niclas kompisar och sen åkte vi alla in till Göteborg och hamnade på trädgårn', mest för att jag och Fia ville dansa ^^ De har infört ett nytt säkerhetssystem på Trädgårdsföreningen sen jag var där sist, nu var det metalldetektorer och ordentliga genomgångar av väskor och påsar, kändes väldigt udda men man börjar ju fundera på vad som hänt som har fått dem att börja med sådana seriösa visitationer ?
In kom vi iallafall och sen dansade vi järnet i ett par timmar tills det var dags att åka hem igen. Söndagen spenderades mest sovandes, bakfull och sen hemfärd till lilla Götene.

Sen gick jag på Nattskiftet igårkväll och allt flöt på lika lysande som vanligt på jobbet(not) vilket ledde till att vi fick permission och fick gå hem 3.5 timme tidigare för att vi ändå inte kunde göra nåt. Får se hur det blir när vi börjar ikväll igen, vi lär antagligen ha en del att göra. Har f.ö. glömt att säga att jag fått vikariat på Arla fr.o.m. 2a Maj, så nu kan jag se fram emot 16 veckors nonstop skiftarbete tills det är dags att börja skola i September :D



Kjol, skor och topp som fick följa med hem till garderoben från Göteborg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0