gör mig en tjänst och säg nej



Helgen har varit bra, lyckats låta bli att tänka på skolan tack vare fantastiska Fia som kom och hälsade på. Men efter att ha lämnat av henne vid tåget förut idag var det dags att ta tag i mitt liv igen. Väl hemma hade städning första prio, på något sätt lyckades jag ändå övertyga mig själv om att det var viktigare att färga håret så planeringen ändrades lite där... Nu är håret nyfärgat och fint iallafall, och jag lyckades även städa upp röran i badrummet som följde, såg ut som en blodig massaker efter att jag tvättat ur färgen. Efter detta så var jag dock TVUNGEN att plocka ordning på mina kläder, som efter en smärre klädkris igårkväll resulterat i att större delen av garderobens innehåll inte var i garderoben utan utspridd över hela lägenheten. Situationen var helt enkelt ohållbar, eller obebobar (om det ens är ett ord?)

Så nu vill jag be alla mina vänner om en tjänst.

Om vi någon gång är och shoppar och jag får för mig att köpa en kjol, HINDRA MIG!
Jag har 25 kjolar i garderoben... FAKKING TJUGOFEM!
Och jag gillar inte en att använda kjol oftast för jag tycker jag har så feta och fula ben...

Kommentarer
Postat av: Sara

obeboelig?

2011-12-11 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0