värsta bästa julkortet

Igår damp det ner i brevlådan, något som skulle kunna vara det mest episka jag någonsin fått i julkortsväg!
från @spelkatten, efter lite snabbt googlande fick jag reda på att det tillhör en 30årig man vid namn Mats Millberg.

Så tack Mats för detta fantastiska julkort! Det gjorde den här dystra juletiden lite ljusare (:

Hur fick jag nu det här julkortet från en främling undrar ni nog kanske?

Via Xboxflickan.se där jag deltog i hennes/deras årliga julkortstävling. Man anmäler sig till tävlingen genom att maila sin adress och sina tre favorit tv-spel(bland min topp fanns givetvis zelda och pokemon) till bloggens mail, sedan skickas adressen vidare till nån random person och man får själv en adress till en annan främling och en lista på deras favorit tv-spel. Sen ska man då alltså tillverka ett julkort och skicka till denne. Sjukt kul grej tycker jag iallafall :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0