Lördag i kungälv



Var i Kungälv hela eftermiddagen/kvällen igår och fann den här episka lappen i Daniels trappuppgång!

Först var vi hemma hos Patrik och gratulerade honom på studenten, det bjöds på dricka och väldigt god mat, blev introducerad till något som kallades för Äggost, tydligen någon bohuslänsk anrättning, mycket god var den iallafall (:


Sen drog vi vidare till Runfeldts lägenhet och den stora Köttbullefesten 2, Hans flickvän Malin fyllde år och för att fira detta hade de gjort massa köttbullar men diverse fyllningar, den första jag åt var med ost i, helt okej ^^ den andra jag åt var det en Werthers Original i , mindre okej, hann knappt nudda den med tänderna innan jag kände den sötsliskiga smaken av smörkola ^^

Nu sitter jag i Niclas lägenhet, har lyckats glömma bort PIN-koden till min iPhone (har den hemma dock). Snart ska vi bege oss mit Götene-land igen, i eftermiddag blir det kaffe med dopp om vädret tilllåter, annars blir det nog bara kaffe...

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0