It began in Hässleholm del II

Fredagen så gick förmiddagen åt att hitta en fräsh mataffär utan två mil kö, vi sprang på Sockermongot nr2 a.k.a Johan på vägen så han följde också med, vi åkte till coop extra, en mataffär med ungefär samma röda nyans som Johan.
Sen bestod resten av dagen av sol, vin, musik och schtek utanför tältet.
Kan ha varit en av de bästa dagarna i mitt 22-åriga liv so far :D
Sockermongos i matchande outfits
På kvällen kom starkspriten fram och vi hängde med skönt folk i grann-campet
Jag hade mitt rejviga discoglas med mig
Sen dansade vi hela natten till Rebecca & Fiona och Håkan Hellström.
HÅKAN HELLSTRÖM av alla människor, måste säga att jag är väldigt positivt överraskad av hans framträdande, för mig har han alltid varit en falsk sjungande gaphals men nu har min uppfattning ändrats helt.
Efter sista konserten däckade vi helt utmattade i tältet.
Sista dagen på Siesta har jag inte så mycket bilder ifrån för då tog vi det mest chill.


Låg i skuggan i en park, bestämde oss för att köra hem redan på kvällen.
Gick till campingen och packade ihop våra grejer, tog farväl av våra grannar, gick och såg Daniel Adams Ray och sen drog vi hemåt .

Bra trötta och slitna efter en episk helg :D

Kommentarer
Postat av: emelie

episk var ordet! och som du sa, fredagen kan ha varit den bästa dagen i mitt liv so far också! chillz/schtek

2011-06-06 @ 16:33:14
Postat av: Andrine - Sockermongo

så jävla nice! mer av sånt i sommar tack! (:

2011-06-06 @ 16:50:37
URL: http://detlillasockermongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0