Dagens Ritprojekt

Ett av dagens ritprojekt (: 

Efter att ha varit med Anna hos tatueraren igår fick jag faktiskt motivationen och självförtroendet tillbaka (:
Nu tänker jag öva skiten ur mig själv! Jag vill bli bättre på färgläggning, svartvitt är fortfarande det jag kan bäst men jag tänker bli bäst på allt nu :D

Har dock inte kommit på motivet själv utan jag hittade en bild i en av mina tatueringstidningar där en man tatuerat in denna på bröstet. Bilden jag målade av var dock typ 7x10cm stor så det var verkligen en utmaning för mig att rita av den och jag är väldigt nöjd med resultatet.





ändrar man på kontrasterna lite i photoshop blev den nästan ännu bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0