klä på sig/klä upp sig/klä ut sig



Jag vill ha ett jobb där jag får klä upp mig varje dag! 

Att jobba på Arla är väl helt okej, men gröna termobyxor och neongul/grön-jacka är väl inte direkt mitt förstahandsval av kläder om jag fick välja själv. Dessutom är jag så jävla trött och frusen när jag går upp kl.5.00 att allt annat är långkalsonger och mjukisbyxor känns otänkbart, så man orkar inte klä upp sig innan heller.

Det är egentligen ganska jobbigt att klä upp sig öht när man bor i en småstad som Götene, slänger du på dig en kjol och ett par klackar blir du omedelbart utstirrad som man inte vore riktigt klok. Jag önskar att folk klädde upp sig lite oftare. :D

Jag har en monstruös garderob med mer skor och kläder än vad jag egentligen behöver, men jag kan inte rå för att jag älskar vackra föremål/kläder/skor, önskar bara jag hade möjligheten/orken att använda dem mer ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0