ordning o reda, våfflor på fre...söndag


Mammas nya kök


Helgen har varit bra, har flyttat Niclas från Skövde till Älvängen utanför Göteborg. Efter mycket slit o släng blev alla möbler och pinaler uppburna till den nya lägenheten, nu återstår bara för Niclas att packa upp allt själv ^^
Fredagskvällen tillbringades då i den nya lägenheten med vin, choklad och American History X, sjukt bra film som jag inte sett på många år nu.

Lördagen spenderades i centrala Göteborg med alla andra shopping-galna människor som precis fått lön. Var på NK och motstod frestelsen att köpa skor med matchande väska från Karen Millen för ca 3500 sek.*klappar mig själv på huvudet*

Insåg på kvällen att jag inte hade nåt insulin kvar, så det blev en till trip in till Nordstan för att hämta ut nytt insulin på Apoteket där. Samtidigt som blodsockret passade på att dippa rejält så jag var inte riktigt vid fullt medvetande när jag lallade in på först Apoteket och sen Pressbyrån på Dextrosoljakt. Men efter en kvart eller så när jag knaprat i mig mitt druvsocker så var allt frid och fröjd igen.

Efter den trippen fortsatte vi till Kungälv och till en viss ung man vid namn Daniel Stervik. Fyra män och ett sockermongo tillbringade resten av kvällen med att dricka vin och öl och spela Fifa 11 och Nhl 11 på ps3, mycket roligare än vad det kanske låter för de flesta ^^

Nu idag, söndag har vi varit hemma i Mammas nytapetserade kök och ätit VÅFFLOR OM NOM NOM! Och sen har jag varit hemma hos Fia, där jag sitter nu, supersocial, och skriver blogginlägg på min dator som jag inte startat sen i Torsdags^^

det här måste F.Ö. vara det längsta blogginlägg som skrivits av mig^^ är inget fan av wall-of-text men nu har jag iallafall summerat hela helgen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0