Tisdag



Helgen har varit mycket bra(: tacos, vin, schlager, mer vin och lite dans med väldigt trevligt sällskap.
Måndag och idag har jag faktiskt lyckats komma iväg till gymmet *klappar mig själv på huvudet* , har inte varit där på ett tag eftersom jag varit sjukt och haft världens hosta som vägrat släppa, då är man inte så sugen på att stå och flåsa på gymmet ^^

Nu ska jag snart följa med min kusin Anna till tatueraren (: hoppas jag får upp motivationen och blir lite sugen på att fortsätta öva med maskinen hemma...

Idag är det även dags att börja söka högskolor och liknande inför hösten så jag ska ta mig en rejäl funderare i veckan och hoppas jag kan klura ut vad jag verkligen vill göra av mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Steffo

Vadå sööt

2011-03-15 @ 16:35:00
Postat av: Anna

SO FUCKING CUTE!!! :D :D

2011-03-17 @ 18:52:31
URL: http://annaellienore.blogg.se/
Postat av: Andrine - Sockermongo

Du kan va! :D

2011-03-17 @ 20:42:16
URL: http://detlillasockermongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0