Freitag



Fick lön igår så idag har jag unnat mig en shoppingrunda med först Fia och sen Louise :D
Fann tröja/kofta/jacka på Myrorna som fick följa med hem, och även en del annat smått och gott (:
Har även köpt tält, sovsäck och liggunderlag, så om man räknar in alkohol och biljett med så är jag galet redo för att åka på festival nästa vecka!

Ikväll ska jag på bio med Rikard och Niklas, det bli Baksmällan 2 och jag hoppas den är lika rolig som ettan (:

Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera nuförtiden men det beror mestadels på att jag bor ute i skogen och uppkopplingen till internet är helt värdelös, det är ungefär som att försöka surfa på den gamla modem-tiden, fast ännu värre. Men det händer inte så mycket i mitt liv så ni missar inget :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0