Shoppingstopp!

Eftersom min skomani bara eskalerar både kvantitativt och ekonomiskt har jag nu kommit fram till en lösning.
Jag har bestämt mig för att om jag inte shoppar massa onödigt på en månad eller tre så skulle jag kunna få unna mig ett par riktigt dyra skor. Känns som en ganska vettig och smart lösning som jag bara vinner på (: Finns bara ett problem dock...

Hur fan  ska jag kunna välja ETT?! par dyra skor när det finns så många vackra skapelser därute? :C

(och shopping-förbudet kommer nog heller inte bli lätt att hålla XD)




Alexander Mcqueen


Spikette by Ruthie Davis

Lady Peep by Christian Louboutin

Killer heels?  by Ruthie Davis 

Jimmy Choo

Maxine by Charlotte Olympia

Cloud Noeud by Christian Louboutin


Lexi by Ruthie Davis


Bridgets Back by Christian Louboutin



Lais by Charlotte Olympia


Miu Miu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0