Studet med hyfsade betyg



Just nu känner jag mig alldeles för tråkig för att ha en blogg, därför de få uppdateringarna.

Idag har jag varit duktig och anmält mig till bostadsköer i Göteborg och även varit inne och kollat på min anmälanför att se om allt stämmer, trillade över den här på "dina sidor"

Mitt meritvärdes poäng för arkitekur är alltså 21.88 och förra året var antagningspoängen 22.08.

SÅÅÅÅÅÅ NÄRA, men ändå inte, liksom

.

Tur att man varit stud under gymnasiet och skaffat sig bra betyg, men såhär i efterhand kanske jag skulle ansträngt mig lite mer i Svenska A och Religion , då kanske jag kommit in på arkitektur lättare. XD

Men men, än är ju faktiskt inte sista spiken satt i kistan, får ju inte veta om jag kommit in förrän i mitten av juli, finns ju fortfarande lite hopp (:  

Och till alla ni som frågar hela om jag kommit in på det jag sökt; SLUTA FRÅGA FÖR GUDS SKULL! JAG VET INTE ÄNNU!

Det konstiga är att det känns inte som hela världen skulle gå under om jag inte komma in, för jag ser nästan mer fram emot andrahands-alternativet.

Aldrig någonsin har jag haft en optimistisk syn på livet, nu kan jag iallafall se lite ljus.

Vafan händer med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0