Dagens bästa köp och min nya gud!

Hittade en bok i en källare i SoHo med helt fantastiska "artworks". Namnet på denna begåvade man är Alex Pardee. Ni kanske, liksom jag, tycker att det ser bekant ut? Kan bero på att han bland annat gjort omslaget till ett av In Flames album(:

London har förövrigt varit AMAZING! Här vill jag bo! Skulle dock aldrig ha råd att leva för jag skulle lägga alla pengar jag äger på alla fantastiska skor!

Igårkväll upplevde jag även mitt första thanksgiving party. Helt fantastisk mat och trevliga människor, vi spenderade natten i grannens lägenhet och imorse, innan vi begav oss ut på Londons gator igen , fick vi både kaffe och "pumpkin pie" till frukost och massa rester med oss hem :D Kan vara det godaste potatismoset jag ätit i hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0