Dagens verk

En liten bit av den påbörjade teckningen i mitt nyinförskaffade A2 block.

När jag kom hem idag stod min älsklingsgnu i köket och hade fixat världens godaste kycklingsallad, that turned my frown upside down för för övrigt har det varit en ganska pissig dag, påbörjat ett nytt projekt i skolan i veckan och det har inte riktigt gått som jag vill. Antagligen gått alla mina ritsalskamrater på nerverna med, då jag tror jag aldrig suckat så mycket under en dag någonsin. Efter maten så satte jag mig iallafall i soffan med Banksys bok " wall and piece" och det är nog det mest inspirerande jag läst någonsin. Efter att ha bläddrat igenom den kom inspirationen flygande och jag lyckades prestera det på bilden. Konstigt att det är så mycket roligare att skapa när man inte är tvingad till det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0