Dags att byta hårfärg!



Fram tills jag var ungefär sexton var det här den färgen som prydde mitt huvud, sen färgade jag det mörkbrunt och sen svart. Sen har jag haft olika perioder i mitt wannabe-alternativa liv.

Det började med rosa hår! tyckte jag var astuff!



Innan studenten 2008 tröttnade jag och ville se mer "normal" ut när jag tog studenten, behöll det blonda ungefär halva sommaren.



Tills jag tröttnade på det blonda och färgade det blått! :D


Som senare tonade ut sig i grönt...


som avtog till någon konstig hybridform av blond-grön-blå...


Sen tröttnade jag på det och färgade det rött!  För jag har älskat rött och svart väldigt länge


Och jag var så nöjd!


Lade till lite Tigerstripes när jag kände mig cool nog


Sen blev det rosa igen när det röda tappade i färg




Sen tröttnade jag IGEN, var mest besvärad av att inte kunna matcha kläderna med vadsomhelst, så jag färgade hela schabraket svart

Sen tyckte jag att det var dags för förändring och ville bli rödhårig, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt...


Så jag slopade den idén med, och nu sitter jag här med svart hår och 3 centimeters utväxt, har inte färgat håret sen i Augusti, men IMORGON DÅ JÄVLAR BYTER SOCKERMONGOT HÅRFÄRG IGEN!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lär ju ha världens snyggaste kusin! Sinnes. :)

2011-11-14 @ 20:50:05
URL: http://annaellienore.blogg.se/
Postat av: Pooya

Mums!

2011-11-21 @ 16:08:59
URL: http://klappatochklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0