Its versace biatch!

Jag veeet att jag är störd som köar för nåt sånt här men det var värt det!
Bara påsen i rosa och guld med sidenband och klädpåsen som skyddar klänningen är värd väntan :D

Hade bestämt mig för att köa igår, men tog det förnuftiga beslutet att stanna hemma och shoppa på hemsidan istället... var bara det att jag inte ens kom in på hemsidan efter en timme (tydligen var det fler shopaholics därute som hade samma idé). Paniken inföll och då bestämde jag mig för att ta bussen in till Göteborg och ta en sväng förbi Nordstan för att se hur mycket kaos det var där. Det visade sig att det var ganska lugnt, värsta ruschen hade nog redan varit, jag lyckades få ett armband till kösystemet och sen var det bara att vänta en timme på insläppet och mina tio minuter i himmlen. Lyckades även få tag i skjortan jag ville ha på herravdelningen, fick boka det sista exemplaret som satt på skyltdockan dock så den får jag inte hämta upp förrän på måndag.

Sen har jag också varit på Tjolöholms Julmarknad idag med Sarah, Julia, Kajsa, Rasmus och Moa. Har aldrig varit där förut men det var supermysigt och jag tänker definitivt åka tillbaka nästa år igen, och då även tvinga med mig min kära mamma.^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0