Rymdsittning på Chalmers



Igår hade vi sittning på Chalmers, temat var "Around the world and beyond" eftersom jag levde in i det sista på hoppet om att någon vänlig själ skulle skänka mig ett par in Flames biljetter så hade jag inte planerat någon bra outfit... Hade ingen lycka med biljetterna så det blev till att komma på en oufit på stört! Jag och Sarah slog våra kloka huvuden ihop och klädde ut oss till Men in Black :D Själva sittningen var ganska tråkig för att vara ärlig, och maten hade så låg standard att det var skrattretande! Men när musiken kom igång och alla började dansa så blev kvällen ändå lyckad till slut, vi gick vidare till Gasquen och körde järnet på dansgolvet även där :D

Tackar alla inblandade för en roligt avslutning på kvällen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0