Serietips tack!



Börjat kolla på en ny serie idag, "Once upon a time", en väldigt fräsch idé och en ny intressant historia.
Känns verkligen som den här serien kommer bli något för mig eftersom jag alltid har varit barnsligt förtjust i sagor och fantasivärldar, har läst att det kommer iallafall göras en hel säsong, finns dock inte så många avsnitt att få tag i ännu. Ett stort plus till är att både vackra Ginnifer Goodwin och snygga Jennifer Morrison ( som spelar Allison i House) har två av de större rollerna i serien. Ska bli spännande att se hur den utvecklas.

F.ö är jag på jakt efter fler bra serier att titta på utifall någon har någon bra som de vill tipsa om?

Har väldigt bred smak, allt från Band of brothers till Pokemon, True Blood, Skins, Veronica Mars, Gossip Girl och Californication går ner (:


Har hört att The Walking dead ska vara ganska bra? Någon som sett den?

Har hört att

Kommentarer
Postat av: Vanilla

Jag är av åsikten att The Walking Dead är en av världens mest överskattade serier. Samtliga karaktärer är platta och tråkiga. Visst är det kul med zombies, men i längden räcker det inte.



The Wire är antagligen det bästa jag sett i serieväg. Såg första avsnittet av Suits häromdagen också. Såg mycket lovande ut. Ska nog se på det när jag sett klart resten av The Wire ^^

2011-11-20 @ 20:51:22
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/
Postat av: Louise

Pretty little liars! Jag trodde det skulle vara skittöntigt men jag är helt fast :D

2011-11-21 @ 11:37:02
URL: http://niennafalassion.blogspot.com
Postat av: ellen

hart of dixieee!!!!

2011-12-03 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0