Tavelprojektet in the making

Istället för att gå till skolan idag och lära mig photoshop (vilket jag redan känner att jag kan rätt bra) har jag suttit i köket, lyssnat på ljudbok och jobbat på mitt tavel-kollage-projekt. Tror inte jag insett tidigare hur mycket pilligare det blir när man ska limma och pussla ihop allt och dessutom få det att se bra ut... O.O

Projektet är långt ifrån klart men jag har kommit en bra bit på vägen idag, marken består av servetter, tidningsrubriker, tidningsartiklar och bergen består av en gammal telefonkatalog, sen har jag målat en hel del med tusch och klistrat på också. 







Kommentarer
Postat av: sandra

skithäftigt jue

2011-11-02 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0