Bild på Gadden

Här kommer en första bild på tatueringen jag gjorde förra veckan, den läker superfint och ser bättre ut nu än vad den gör på bilden som är tagen i fredags. Hoppas alla kan se vad det står (:
Det var min fina vän/bror Jörgen som gjorde så att jag fick upp ögonen för detta citat (Hank Moody, Californication) och elak som jag är så lyckades jag omedvetet sno hans tatueringsidé .__.




Nya tatueringen har iallafall gett mersmak!

Och mamma som bara trodde det var "en fas" i livet jag gick igenom  när jag skaffade mina första för typ tre år sedan :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad står de? Ser inte riktigt..kommer så långt som "What ever you do don't be.... brick " ! Annars var de sjuukt snyggt :)

2011-10-02 @ 00:40:52
URL: http://annaellienore.blogg.se/
Postat av: Andrine - Sockermongo

Whatever you do, don't be another brick on the wall (:

2011-10-02 @ 21:53:36
URL: http://detlillasockermongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0