En fet lunch!

Idag har jag haft den fetaste lunchen på länge, i dubbel bemärkelse.
För det första åt jag och Prekkan fett med fet mat på Lydia's i Nordstan.
Prekkan var snäll och bjöd dessutom! Det är skönt med vänner som har jobb.

Under lunchen studerade vi de aktiviterer som pågick nedanför oss, på nordstans "torg".
Där stod den en jäklans massa barn och viftade framför tv-apparater, spännande tänkte vi.
De (alltså företaget och inte barnen) promotade XBOX Kinect med star wars, sjukt fett.
Vi noterade även att en del folk fick feta starwars t-shirt. Efter lunchen smög vi oss ner dit, jag frågade vad som krävdes för att få en t-shirt, och då sa mannen att man var tvungen att spela för att få en.
TVUNGEN? ATT SPELA? OCH FÅ EN T-SHIRT? fet dubbel belöning liksom?!
Så idag har jag och Prekkan, även känd som Christopher flygit rymdskepp på lunchen, hur många kan säga att de gjort det?




FET FET FETT FETT FET FET FETT tryck på baksidan mäh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0