EN Helg, Min helg, denna helg



God kväll alla glada!
Har inte varit så aktiv här i helgen, mest för att jag fart och flängt över halva landet för att gå på antikmässa med min kära mor! det är en såndär årlig tradition vi har kört med i typ 4-5 år nu och det är lika roligt varje gång. (:
Igår kväll var jag ute med Elin och Sarah, jag gjorde en monsterinsats när det kommer till att ta sig från punkt A till B! Väl på bussen till Göteborg igårkväll insåg jag att jag hade glömt mitt pass(enda legitimation sen nån idiot bestämde sig för att sno min plånbok) hemma, så jag klev snällt av bussen i Göteborg och satte mig på tåget istället och åkte hem igen. Väl i Älvängen var jag, för att hinna med bussen tillbaka till Göteborg, tvungen att springa,  i högklackat, lätt småberusad, och eftersom jag insåg strax innan tåget kom till stationen att jag inte kommer att kunna springa med ölen i handen så svepte jag den precis innan jag klev av. det kändes lite som en såndär dum fyllelek, typ som irländsk julafton? svep en öl, och SPRING KVINNA! SPRIIIIIING! För er som är oroliga att jag inte hann kan jag glädja er med att meddela att jag faktiskt gjorde det, men min lilla extra runda kostade mig 1,5h. så istället för att dyka upp på förfesten kl20 så dök jag upp ca 21.30 istället, och då offrade jag tvåhundra spänn på en taxi från centralen till masthugget för att undvika den kollektivtrafik jag redan under dagen överdoserat ganska rejält. Överdoserade gjorde jag även på alkohol, fick ett såndär fantastiskt fylleinfall inne på Push och tyckte jag skulle vara hysteriskt rolig och "klonka" (finns det nån annan term?) Elins öl, hon tyckte inte att det var lika roligt som jag tyckte... sen gick vi hem... tror jag, jag minns inte så mycket...

Idag har jag varit äckligt bakfull, stresspackat inför New York, hämtat Fia i Gbg och klistrat saker på mina jeansshorts. Nu när Fia ockuperar duschen och min man sitter och vrålar framför HoN så fann jag tiden att ordbajsa lite på min såkallade blogg. Får se hur det blir i New York sen. Vi har inte riktigt fattat att om 24 timmar kommer vi befinna oss på andra sidan jordklotet O.O

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Elin tycker det e kul idag och är övertygad om att Berlin kommer bli SJUKT pepp!!!

2012-04-15 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0