Home sweet home



Sen i tisdags har jag varit hemma och haft påsklov, därför har jag inte uppdaterat så mycket, lov är lov liksom.
Jag har vaknat när jag vill på mornarna och löst korsord över en kopp morgonkaffe. Vore synd o klaga.
Jag har varit en runda i Lidköping med Fröken Elmlund och köpt en klänning på REA för 75:-, helt okej.
Jag har hälsat på på mitt gamla jobb, spelat sjuan och pratat med fina arbetskamrater.
Jag har blivit utsläpad i sibiriskt väder på en två timmars långpromenad på Kinnekulle av Kristoffer.
Jag har tittat på Alcatraz med Sara och Niclas.
Jag har ritat en sjuhvetes massa.
Jag har jobbat med mitt skolprojekt i CAD.
Jag har ätit äggstra mycket ägg. Och Toffifee.
Jag har druckit glögg och firat påskafton med familjen.
Jag har solat på balkongen.
Och jag har sovit en jäklans massa.

Fett med lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0