kvällsteckning, djur



Jag älskar djur men jag hatar att måla dem. Kanske för att jag tycker om de fluffiga gulliga små djuren alldeles för mycket för att kunna vara nöjd med att det inte blir lika fluffigt och gulligt när jag försöker rita det. Och hur blir man bättre? ska jag bara sitta och rita djur resten av mitt liv tills något blir precis som jag vill ha det? kommer det någonsin bli precis som jag vill ha det?

Här är min katt som jag gjorde ikväll, alltså, inte min katt, för min katt är svart, men min bild på en katt, ehm, ja.
Jag känner att jag har svårt att veta när jag ska sluta, överarbetar alltid allt alldeles för mycket D: och de teckningar jag inte överarbetar, de brukar oftast aldrig bli färdiga heller. OH MAN! ni skulle se de högar med ofärdiga teckningar som jag har stashed away lite överallt. de har jag inte hunnit förstöra. ännu.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sluta vara så sinnessjuk på att måla!! man blir ju avundsjuk! =D

2012-04-05 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0