Måndagskludd: gissa vem?

Måndagskludden:

Till mitt försvar är jag perfektionist och därför är jag inte helt nöjd med resultatet. Men med tanke på att jag håller på att försöka lära mig att måla av människor realistiskt genom att bara titta på en bild och dra upp alla linjer på fri hand så är jag ändå ganska nöjd. Det var kanske inte eller så smart av mig att välja en kvinna som är så ääckligt snygg och felfri att minsta lilla linje på fel ställe sabbar alltihop D:

Poäng till den som lyckas gissa vem det ska föreställa! och poäng till mig som lyckats med porträttet isåfall!






Åh vad skulle jag inte kunna ge för att se er sitta och vrida och vända på huvudet som ugglor :D

Kommentarer
Postat av: Rickard

hon från GoT! Det såg jag utan att skrolla ner!

Fint jobbat!

2012-04-08 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0