Maskerad på maskerad?



Lördagen bjöd på maskerad i Ytterby hemma hos Herr Krona. Det var en väldigt rolig tillställning som bjöd på en hel del klädbyten. Jag söp bort mina eminenta solbrillor, men det gör jag minst två gånger per säsong så det är inga större problem. just av denna anledning ser jag till att inte äga brillor som kostar mer än 100 spänn. Min kära kvinna gick kvällen till ära verkligen in i rollen som kvinna, nästan lite för bra kanske... han kan även göra den där "ankminen" bättre än de flesta kvinnor jag känner... Bäztiz hemifrån dök även hon upp, hon var blå. som ni nog ser. ingen smurf, ingen avatar, inte den kvinnliga medlemmen i blue man group, hon var bara blå helt enkelt. Vilket fortfarande syns i mitt handfat såhär några dagar efteråt.

Någon som ser vem jag skulle föreställa?

Kommentarer
Postat av: Vanilla

Även jag har blåa spår i lägenheten, bland annat på toadörren. Mycket trevlig tillställning, det får vi göra om!

2012-04-02 @ 14:27:46
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/
Postat av: Sockermongot

vi borde styra upp en maskerad med temat "party-rock" så kan vi alla shuffla med stil hela kvällen! :D

2012-04-02 @ 15:29:41
URL: http://detlillasockermongot.blogg.se/
Postat av: Wille

Lady Gaga :)

2012-04-03 @ 12:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0