Onsdagens gissa vem?



Okeeeej nu kör vi! Denna gången blir det lite svårare för ni har inte ett tidigare inlägg med samma person att fuska med!

Anledningen till att jag vänder på alla bilder är att jag tycker faktiskt att de blir mer lika på det sättet >.<
För att bevisa denna poäng har jag nu en rättvänd bild!

Min mamma lyckades iallafall gissa vem det var på typ 20m avstånd. rättvänd dessutom!
Men min mamma har ju dock superkrafter så jag vet inte hur det kommer att gå för er vanliga döda.

Guess awaay!





Kommentarer
Postat av: Anna

DU ÄR GRYM!!!!

även om jag redan visste de så blir jag mer imponerad för var gång!

2012-04-05 @ 23:13:16
URL: http://annaellienore.blogg.se/
Postat av: Rickard

Madonna!

Även denna läcker trots orginalpersonens brist på snygg.

2012-04-08 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0