Schtek och svenska miljonärer



Now this is what Påsklov is all about!
Hemma på landet, sol på balkongen, hippiekläder och inget smink.
Whats there not to love? när man tillochmed får internet att fungera!

Såg ni på Svenska miljonärer igår? gotta love that show.
De är dem de är och skiter i vad andra tycker. Riktiga original som man älskar att hata eller hatar att älska. Jag tycker faktiskt att de hade rätt i att det i Sverige är lite tabu i att prata om hur mycket pengar man tjänar. Att det är helt okej att prata om att man går på socialbidrag men inte att man är multimiljonär. Det är inte så "svenskt" att skryta om att man har pengar, och folk ser oftast en på ett visst sätt. 

Den där kvinnan i gårdagens program som hade en exman i Schweiz och hela garderoben full med Louboutins.
SNÄLLA ADOPTERA MIG?!
Där har vi en kvinna i min smak ;)
Men om jag nu skulle byta mamma, vem skulle då sticka coola halsdukar till mig och dela mitt kreativa nörderi?
Det räcker nog med att hon bara testamenterar alla skor till mig när hon dör när jag tänker efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0