störd to the extreme




Ha begäret och shoppinglustan har kopplat ett järngrepp om mig för tillfället D:
Det är nästan det enda jag tänker på dygnet runt, (om man inte räknar de timmarna jag funderar på om man verkligen kan ha ett 6m högt badrum eller om två vuxna och två barn behöver mer än ett sovrum)
New york är inte långt borta nu och det ska bli så sjukt spännande!
Definitivt mer spännande än dagens förmiddag som bestod av föreläsningar om... ehm... ja...? 
Ventilation och fukt tror jag, men ärligt talat slutade jag lyssna efter en timme. de sista två timmarna av föreläsningen tillbringade jag med att försöka rita ett porträtt av föreläsaren, vilket resulterar i hysteriskt mycket ögonkontakt när man sitter på andra raden, han måste trott att jag var jätteintresserad av vad han hade att säga så som jag stirrade på honom och klottrade i mitt block. Jag kollade även facebook tvåtusenmiljarder gånger, läste GP och spelade "Draw Something".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0