Världens bästa pappa

Jag skriver ganska ofta om min fantastiska kreativa supermamma. Det ni kanske inte riktigt visste är att jag har en minst lika fantastisk superpappa. Han är den där kantarellplockande elektrikern som ALLTID, alltid ställer upp i vått och torrt. Han har hjälpt mig massor, skjutsat och hämtat många mil och sponsrat mig och min New york resa, och just nu sitter vi i bilen påväg hem till Älvängen. Jag skulle åkt tåg från Skövde, men väl där tyckte han att han likagärna kunde skjutsa mig hela vägen. Jag känner mig lyckligt lottad som har sådana fantastiska föräldrar och hoppas verkligen att jag kommer göra ett lika bra jobb med mina barn ( om jag nu kan vänja mig vid tanken på att "skita ut en soffgrupp").


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0