spartacus


Försökt ett tag att lägga upp de här bilderna på Spartacus teckningen jag gjorde förra veckan, men blogg.se ville annorlunda, nu har jag äntligen lyckats samsas med dem men teckningen har förbättrats sen dess, får se om jag orkar ta kort på den igen, suger att min kamera befinner sig i Älvängen för tillfället, likaså gör mitt smink, så jag gömmer mig hemma hela veckan, mest för andra människors säkerhet, jag vill ju inte skrämma ihjäl någon eller ge ett stackars barn men för livet D:

Kommentarer
Postat av: Marcus Gabriel

Riktigt snyggt arbete. Du har verkligen fått fram volymen i ansiktet som gör att bilden känns levande dessutom med en gnutta serietidningskänsla. Jag kommer instinktivt att tänka på Frank Miller men det är nog en arbetsskada. Mycket trevligt. ^^

Svar: tack så mycket (: Att tänkas på i samma sammanhang som Frank Miller är ju aldrig dåligt :D
Andrine Johansson

Postat av: Anonym

sitter inte öronen _väldigt_ högt upp...?

Svar: jo kanske /= det är tänkt att vara ritat ur en spec vinkel så det kanske är det som gör det?
Andrine Johansson

2012-08-08 @ 09:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0