Color Against Childcancer


Idag var meningen att jag skulle vandrat i väg o nördat mig på ConFusion, men vaknade upp bakfull o sliten efter en kväll på Sticky igårkväll så peppen hade jag nog supit bort nånstans på vägen. Istället begav jag mig till Urban Artroom och kollade in "Color Against Childcancer" - ett event som min tatuerare kört igång. Det går ut på att folk donerar sin konst, den ställs ut och alla kan förhoppningsvis hitta sin favorit, köpa den, och alla pengar går oavkortat till barncancerfonden. Själv gick jag dit och tänkte jag skulle hitta nån tavla att komplettera min vägg med, men det var ingen till rätt pris som talade direkt till hjärtat. Ist donerade jag 200 spänn och gick därifrån med en t-shirt som Somewear designat och donerat.

Jag tycker det är så fantastiskt att det finns så fina människor som gör sånt här, inspirerande individer som faktiskt får mig att tro på mänskligheten igen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0