Dec. 05, 2012

Nu är det vinter i Göteborg också, så mycket vinter att jag var tvungen att köpa en ny jacka för att överleva. Jag har inte köpt en ordentlig vinterjacka sen jag var 14 och skulle åka på skidresa till Norge med konfirmationsgruppen, tycker det säger en del om hur mycket jag fryser just nu :P idag har jag varit i skolan o räknat på energiförbrukning i mitt påhittade flerbostadshus, sen har jag långlunchat med fröken pilbladh och Rasmus, sen bestämde vi oss för att åka till Rusta och titta på julgran till mig, men det slutade med att jag var den enda som gick därifrån tomhänt. Ikväll ska jag tydligen spela biljard, något jag inte gjort sen jag var sexton år typ. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0