Mitt skolprojekt

Idag har jag färdigställt ett projekt som har ockuperat större delen av mitt liv de senaste två månaderna. 
Lättnaden har inte riktigt infunnit sig ännu för jag det har fortfarande inte riktigt sjunkit in att jag är klar, KLAR!

Såhär ser det iaf ut övergripligt, vet att det inte går att läsa texten men hur många av orkar läsa mitt svammel ändå? ;)

om någon av er ändå skulle vilja läsa kan jag gladeligen skicka er en kopia via mail ^^

Nu ska jag dricka glögg för att fira, PEACE!






Kommentarer
Postat av: william h

Skitsnyggt ju. En pdf skulle uppskattas.

Svar: tack (: vet inte hur man gör för att lägga upp den /=
Andrine Johansson

2012-12-18 @ 15:21:56
Postat av: Erik

Du kan ju lägga upp en pdf på typ dropbox/drive/skydrive etc?
Skulle vara skoj att se vad som står!

//Karlzone

2012-12-23 @ 00:29:03
Postat av: William H

Eller skaffa CutePDF Cutepdf blir en virtuell skrivare som konverterar dokumenten till en pdf-fil. Bara att skriva ut och välja Cutepdf som skrivare, klart. :)

2012-12-29 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0