NU ÄR DET LÄGE ATT FÅ KLAGA LITE!

Alltså... Första veckan i Juni kan vara den mest störda veckan någonsin.
Det finns 4 saker/evenemang som jag vill/har lovat/borde åka på, och jag kan verkligen inte välja D:

Antingen åker jag till Berlin med klassen och studerar arkitektur i en vecka.

Eller så spenderar jag veckoslutet i Hässleholm på siestafestivalen med mina brudar, där Kapten Röd, Royal Republic OCH nu Death Cab for Cutie också kommer vara.

Skulle inte heller ha något emot att dra till sthlm och se Kanye West och Jay-Z, bara för att det är dem liksom.

OCH IDAG! Idag får jag reda på att madderfakking Deadmau5 ska komma till Göteborg 1-2 Juni! Deadmau5 som gjorde min sommar förra året, vad jag skulle kunna göra för att se honom igen D:

JAG HATAR MITT LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0