Onsdag?

Är det Onsdag? redan?

En veckas konstant CHARM-arbete har nu kommit till sitt slut. Skulle vilja slänga in ett "äntligen" i den första meningen, men kände inte riktigt att det passade, för jag har haft grymt kul under denna veckan och träffat massa roliga personer. Det kommer kännas ganska tomt imorgon när det vanliga Chalmerslivet börjar igen. Enda nackdelen är dock att jag är sjukligt trött efter att ha varit i skolan från kl.7 på dagarna till kvällen varje dag och min förkylning/hostning har blivit värre igen. Ganska mycket värre. /=
Och nu är jag så himla trött att jag inte ens orkar resa mig från soffan för att gå och borsta tänderna, finns en risk för att jag kanske somnar på soffan inatt.

Imorgon kan jag kanske berätta lite mer om vad vi gjort under mässan och den roliga banketten med Christer Fuglesang igårkväll.

PiiizZzZZzzZzzZzzzzzzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0