SJÄLVLÄRA?



Hade bestämt mig för att jag ikväll skulle lära mig måla människor "på riktigt".
Men det blev inte alls lika bra som jag ville att det skulle bli :C
Sedan kom jag på att om jag vänder bilden uppochner på så ser den inte lika förjävligt ut och då kan jag iallafall visa upp något jag åstadkommit under kvällen :D

Personen jag målat av kallar sig för Caty snubblade över hennes blogg för ett par dagar sedan, en sån där cool sak man gärna skulle ha i kompiskretsen liksom.

Och till er som sitter och vrider huvudet av er nu för att se bilden på rätt håll, please dont, den är bättre på det här hållet, tro mig...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Are you kidding?? det är där är sjukt! =)

2012-02-22 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0