SOCKERMONGOT <3 BANKSY = SANT

Jag vet att jag tjatat om detta förut, men jag finner knappt ord för att beskriva hur jag känner inför den här personens kreationer. 

SOCKERMONGOT <3 BANKSY = SANT

Det är så smart, så genomtänkt, så snyggt!
Hans lyckas alltid få fram sina budskap på sådana smarta sätt.
Och boken Banksy - "Wall and Piece" är typ den mest fantastiska bok jag någonsin lagt vantarna på.
Det finns ingen som inspirerar mig så som Banksy, jag vet att det låter jättefåningt men genom att titta på hans konst lever jag liksom upp inuti, jag känner mig mer hel och lugn som människa och jag inspireras av den intelektuella sidan.











OM jag någonsin blir klar arkitekt så tänker jag dedikera min karriär till att projektera det ultimata funkishuset med tomma vita väggar som jag sedan ska bo i när jag blir gammal, och bara hoppas på att Banksy eller någon annan begåvad konstnär kommer och sätter sin prägel på byggnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0