Tavlor, Hundar och Skor

Idag har varit en händelserik dag, Jag har varit hos Camilla och lämnat tavlor som jag målat, fick en fin liten teckning av Vanja som bonus :D Sen har jag även träffat världens sötaste Elvis, en 2,5 år gammal rottweiler som söker fodervärd. Hade jag inte haft så mycket för mig i skolan och behövt pendla varenda dag så hade jag lätt tagit mig an den 40kgs utmaningen, men det känns ju inte rätt mot hunden att behöva vara själv så mycket. Hur synd som helst för han var verkligen supergullig, så om någon är intresserad av att vara fodervärd åt en "liten ponny"(rottweiler) så är det bara att höra av sig, han är van vid barn och älskar att sitta i knät. (=

Sen har jag även varit hos Anna och bytt till mig ett par skor! Jag har ju köpstopp men inga regler mot att byta till mig några (; Och de är verkligen helt fantastiska! önskade mig ett par i julklapp och i födelsedagspresent men fick aldrig några, de Anna hade var för stora för henne men passade mig perfekt, kan förstå att hon hade svårt att släppa dem, även om hon fick ett par av mig i utbyte.




Kommentarer
Postat av: Robinhoods bekännelser

Usch. inte min smak :S

2012-02-25 @ 15:11:02
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0